CRT BIKES
 
Prototipurile au dominat lumea motomondialului dar criza pronuntata a determinat retragerea din competitie a unor constructori precum SUZUKI si KAWASAKI,  DORNA fiind pusa in situatia de a gasi solutii pentru repopularea grilei. Astfel, in 2012 au fost introduse echipele CLAIMING RULE, motoare derivate din cele de serie cu sasiu prototip dezvoltat de diversi fabricanti avand o serie de reguli mai permisive, la costuri sensibil reduse. Principala caracteristica a acestei subclase, daca o putem denumi astfel, este reprezentata de posibilitatea ca echipele sa achizitioneze la un pret de 20.000 euro motorul unei alte echipe, pot fi puse astfel spre achizitie 4 motoare de catre fiecare echipa.

 

CARACTERISTICI

 

MOTO GP                                                          CRT BIKES

CILINDREE --- 1000cc ( prototip )                        CILINDREE --- 1000cc ( derivate din motoare de serie )

SASIU - prototip                                                 SASIU - prototip

 

REZERVOR --- 21 litri                                         REZERVOR --- 24 litri

NR. MOTOARE / SEZON --- 6                             NR. MOTOARE / SEZON --- 12

 

APRILIA RACING TEAM  - motor Aprilia RSV4, sasiu Aprilia ART

 

 

AVINTIA BLUSENS - motor Kawasaki ZX-10R, sasiu FTR

 

 

CAME IODA RACING PROJECT - motor Aprilia RSV4, sasiu IODA

 

 

 

PAUL BIRD MOTORSPORT - motor Aprilia RSV4, sasiu Aprilia ART

 

 NGM MOBILE FORWARD RACING - motor BMW S1000RR, sasiu SUTER

 

 

SPEED MASTER - motor Aprilia RSV4, sasiu Aprilia ART

 

 

SAN CARLO HONDA GRESINI - motor HONDA CBR1000RR, sasiu FTR